Wiktor Wojsyk examenskonsert
Trombonisten Wiktor Wojsyk avslutar sina studier vid KMH med en examenskonsert där solistisk trombonmusik möter kammarmusik och egna kompositioner.
ENGLISH (Swedish below)
After two years at KMH, Wiktor Wojsyk invites you to his graduation concert.
The program features works by Jean-Michel Defaye, Stjepan Šulek and Claude Debussy with pianist Georg Öqvist, as well as original compositions by Wiktor Wojsyk performed by a trombone quartet together with Elias Ukkonen Widding, Hjalmar Ståhlberg and Mārtiņš Knets.
The concert will conclude with a joint performance of a work by Johann Sebastian Bach performed by student and master - a duet with Håkan Björkman.
Efter två år på KMH bjuder Wiktor Wojsyk in till sin examenskonsert.
Programmet innehåller verk av Jean-Michel Defaye, Stjepan Šulek och Claude Debussy tillsammans med pianisten Georg Öqvist, samt egna kompositioner av Wiktor Wojsyk framförda av en trombonkvartett tillsammans med Elias Ukkonen Widding, Hjalmar Ståhlberg och Mārtiņš Knets.
Konserten avslutas med ett gemensamt framförande av ett verk av Johann Sebastian Bach i ett möte mellan elev och mästare — en duett med Håkan Björkman.
Medverkande
• Wiktor Wojsyk, trombon
• Georg Öqvist, piano
• Elias Ukkonen Widding, trombon
• Hjalmar Ståhlberg, trombon
• Mārtiņš Knets, trombon
• Håkan Björkman, trombon
